Friday, April 30, 2010

Uha uha, det går virkelig ik'!

Hvad går virkelig ikke? At der går så længe mellem jeg skriver :-) Men der har været så travlt så travlt, så det har været svært at finde tid til bloggen, desværre. Og hvad har jeg så brugt al den tid på? Jeg har arbejdet og arbejdet og arbejdet og så har jeg trænet og arbejdet lidt mere ;-) Og det ser ikke ud til at det stopper anytime soon, men det er jo heller ikke helt dårligt, for så er man da nogenlunde sikker på at der også kommer lidt penge på kontoen i næste måned :D

Well hello there Mr. Murray! ;-)

Og så har der jo selvfølgelig været tennis :D det kan man jo ikke gå glip af, vel! ;-) Måske man skulle lede efter en pro tennisspiller ->->->
Så slipper man for at arbejde - hvis han da ellers er god til spillet - og så kan jeg se tennis hele tiden.. hehe ;-) sker nok ikke, eftersom jeg aldrig
 er i nærheden af nogle af den slags. Man får alligevel også flere detaljer med når man ser det på TV :-P

Jeg har også været et smut i Irland og besøge mine veninder som jeg jo ikke har set siden jeg rejste hjem i 2008, så det var rigtig dejligt at få hygget med dem allesammen igen :-) og have en rigtig nice bytur og noget god shopping ;-) Iøvrigt kan Crowne Plaza Hotel, Blanchardstown anbefales at bo på når man er i Dublin. Virkelig god betjening og lækre værelser!

Udover alt det så tænker jeg også lidt på en forretningsidé men den er hemmelig lidt endnu, så kan desværre ikke afsløre hvad jeg går og pønser på, men så snart den er klar, parat til start lover jeg at jeg nok skal fortælle ALT om den! Men indtil da må I vente med spænding, jeg lover den er god ;-)

Nå, men jeg må hellere videre med dagens gode gerninger. Jeg skal nok være lidt bedre til at skrive noget oftere. Men så igen, hvis man ikke har noget at skrive, så er det nok også bedst at vente til man har :-)

Det var alt for nu, ses! :-)

2 kommentarer:

Ville det ikke være smartere hvis du slog dig ned som tennis kommentator på tv2 sport ?
Mvh Lasse

Jo det synes jeg oz selv, men jeg tror der er andre der har en anden mening desværre :( ;)

Del...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites